Cellics

Strategie Branding

Over hoe een geel poedertje een wereldmerk werd. Toen Suzan een jaartje geleden bij me aanklopte vertelde ze heel enthousiast dat zij met twee collega’s een revolutionair product aan het ontwikkelen waren. Omdat het volgens hun veel beter kon hadden ze de koppen bij elkaar gestoken. Voor Cellics heeft Admosfeer meegedacht met de naam, ontwikkelde Admosfeer de huisstijl, en payoff.

Cellics

Strategie Branding

Over hoe een geel poedertje een wereldmerk werd. Toen Suzan een jaartje geleden bij me aanklopte vertelde ze heel enthousiast dat zij met twee collega’s een revolutionair product aan het ontwikkelen waren. Omdat het volgens hun veel beter kon hadden ze de koppen bij elkaar gestoken. Voor Cellics heeft Admosfeer meegedacht met de naam, ontwikkelde Admosfeer de huisstijl, en payoff.

Een inspirerende slogan

Admosfeer creëerde de term ‘skin architecture’, om geen legal-gevoelige stellingen te maken, maar de doelgroep te vertellen wat het product doet; het bouwt je cellen op van binnen uit. Deze slogan laadt het merk en inspirerend en motiverend de doelgroep.

Campagnebeeld

Er moest een algemene uitstraling komen. Een beeld wat mensen pakt, prikkelt en hint naar het product. De manier waarop ik werk kan ik lastig omschrijven. Ik krijg heel duidelijk een gevoel binnen voor het merk. Maak een moodbord, wat ik presenteer aan de klant. Aan de hand daarvan ga ik schetsen. Eerst met zwarte pen op papier, later digitale schetsen. Ik wil altijd een fris beeld, prikkelend, inspirerend. Merkladend. Dat werkt.

Webontwerp voor de juiste user experience

Voor het webontwerp kijk ik altijd naar de customer journey en user experience. Hoe komt de bezoeker binnen, waar is hij naar op zoek. Welke verleidingen wil je hem bieden, hoe zorg je dat hij tot aankoop over gaat. Om hem tot slot, ook weer een volgende keer terug te laten komen. Dit is wat je wil.

Judith is een KEI in out of the box denken, erg prettig in de communicatie en komt haar afspraken na. Ze heeft voor ons het merk Cellics in brand en positionering ontwikkeld. En ja, we zijn super blij met het eindresultaat! Ik kan Judith daarom ook van harte aanbevelen!

Isabel van der Sman - van Geneugten

Mede eigenaar Cellics

We doen het samen

Illustratie van Judith
Judith
Eigenaar / Creative Director
Illustratie van Marcel
Marcel
Animator
Illustratie van Lars
Lars
Grafisch vormgever
Illustratie van Kirsten
Kirsten
Copywriter
Illustratie van Bram
Bram
Grafisch vormgever
Illustratie van Sandy
Sandy
Grafisch vormgever
Meer over ons