Diabolo

Branding

Over hoe een geel poedertje een wereldmerk werd. Toen Suzan een jaartje geleden bij me aanklopte vertelde ze heel enthousiast dat zij met twee collega’s een revolutionair product aan het ontwikkelen waren. Omdat het volgens hun veel beter kon hadden ze de koppen bij elkaar gestoken. Voor Cellics heeft Admosfeer meegedacht met de naam, ontwikkelde Admosfeer de huisstijl, en payoff.

Diabolo

Branding

Voor een Amerikaanse ijsproducent, die naar de Europese markt wilde met zijn alcoholische icecream. Een product van softheid, met een alcoholische edge, creëerde wij een sprekende naam en een kickass vormgeving.

Wat wij hebben mogen betekenen:

Naamsontwikkeling
Conceptontwerp
Strategisch- communicatieplan lancering
Verpakkingsontwerp
Art directie

We doen het samen

Illustratie van Judith
Judith
Eigenaar / Creative Director
Illustratie van Marcel
Marcel
Animator
Illustratie van Lars
Lars
Grafisch vormgever
Illustratie van Kirsten
Kirsten
Copywriter
Illustratie van Bram
Bram
Grafisch vormgever
Illustratie van Sandy
Sandy
Grafisch vormgever
Meer over ons