Hybrit

Strategie Branding Webdesign

Over hoe een geel poedertje een wereldmerk werd. Toen Suzan een jaartje geleden bij me aanklopte vertelde ze heel enthousiast dat zij met twee collega’s een revolutionair product aan het ontwikkelen waren. Omdat het volgens hun veel beter kon hadden ze de koppen bij elkaar gestoken. Voor Cellics heeft Admosfeer meegedacht met de naam, ontwikkelde Admosfeer de huisstijl, en payoff.

Hybrit

Strategie Branding Webdesign

Een bedrijf is slechts een gedreven groep professionals, tenzij je kunt uitdragen waar je voor staat. Dan ontstaat er een merk. Een merk is een waarde waar een consument door getriggerd wordt.

Wat wij voor Hybrit betekend hebben:

Ontwikkelen identiteit
Positionering
Payoff
Huisstijl
Visuele stijl
Campagnebeelden
Ontwerp website
Beursstand design
Autobelettering

We doen het samen

Illustratie van Judith
Judith
Eigenaar / Creative Director
Illustratie van Marcel
Marcel
Animator
Illustratie van Lars
Lars
Grafisch vormgever
Illustratie van Kirsten
Kirsten
Copywriter
Illustratie van Bram
Bram
Grafisch vormgever
Illustratie van Sandy
Sandy
Grafisch vormgever
Meer over ons