Uskin

Branding

Over hoe een geel poedertje een wereldmerk werd. Toen Suzan een jaartje geleden bij me aanklopte vertelde ze heel enthousiast dat zij met twee collega’s een revolutionair product aan het ontwikkelen waren. Omdat het volgens hun veel beter kon hadden ze de koppen bij elkaar gestoken. Voor Cellics heeft Admosfeer meegedacht met de naam, ontwikkelde Admosfeer de huisstijl, en payoff.

Uskin

Branding

Een nieuw gezicht voor een unieke huidverbeteraar.

Geleverde diensten:

Aangescherpte positionering

Aangepast logo voor de salon

Campagnevisuals

Webdesign (realisatie: The creative lab)

Magazine / brochure

Conceptontwerp

Naamgeving

Art Directie

Vormgeving t/m oplevering aan drukker naar keuze (uitdrukkelijke wens van klant)

We doen het samen

Illustratie van Judith
Judith
Eigenaar / Creative Director
Illustratie van Marcel
Marcel
Animator
Illustratie van Lars
Lars
Grafisch vormgever
Illustratie van Kirsten
Kirsten
Copywriter
Illustratie van Bram
Bram
Grafisch vormgever
Illustratie van Sandy
Sandy
Grafisch vormgever
Meer over ons