Van der Loo

Strategie Webdesign Branding

Over hoe een geel poedertje een wereldmerk werd. Toen Suzan een jaartje geleden bij me aanklopte vertelde ze heel enthousiast dat zij met twee collega’s een revolutionair product aan het ontwikkelen waren. Omdat het volgens hun veel beter kon hadden ze de koppen bij elkaar gestoken. Voor Cellics heeft Admosfeer meegedacht met de naam, ontwikkelde Admosfeer de huisstijl, en payoff.

Van der Loo

Strategie Webdesign Branding

Wat doe je wanneer je meerdere producten en diensten te bieden hebt? Wij vatten het totaal aanbod voor particulier, zakelijk, onderhoud en aanverwant, samen in één concept. Bijzonder groen. Dat werd bijzonder groen genieten, Bijzonder groen zakelijk, bijzonder groen aanbod. Dat is pas Bijzonder Groen.

Uitdagende opdracht

Wat doe je wanneer de klant eigenlijk heel erg veel verschillende dingen wil communiceren? Zeggen dat hij er één moet kiezen? Juist, volgens het boekje wel, maar soms kom je daar echt niet onderuit, omdat hij simpelweg echt een te divers aanbod heeft.

Voor Van Der Loo Hoveniers pakte we dat slim samen, door uit te gaan van één slogan met een basis en variërende toevoegingen.

Zo werd 'Groen Genieten' bedacht en doorvertaald naar 'Bijzonder Groen Genieten', voor de algemene communicatie. "Doordacht Groen Genieten" voor zijn slimme tuin meubilair en 'Zakelijk Groen Genieten' voor zijn aanbod voor bedrijven. Deze aanpak bleek ook heel geschikt voor veel meer toepassingen.

Alle touchpoints helpen jouw merk bouwen

Wat doe je wanneer de klant eigenlijk heel erg veel verschillende dingen wil communiceren? Zeggen dat hij er één moet kiezen? Juist, volgens het boekje wel, maar soms kom je daar echt niet onderuit, omdat hij simpelweg echt een te divers aanbod heeft.

Voor Van Der Loo Hoveniers pakte we dat slim samen, door uit te gaan van één slogan met een basis en variërende toevoegingen.

Zo werd 'Groen Genieten' bedacht en doorvertaald naar 'Bijzonder Groen Genieten', voor de algemene communicatie. "Doordacht Groen Genieten" voor zijn slimme tuin meubilair en 'Zakelijk Groen Genieten' voor zijn aanbod voor bedrijven. Deze aanpak bleek ook heel geschikt voor veel meer toepassingen.

Huisstijl

Huisstijl
AutobeletteringS
tandwandje
Brandstempel t.b.v. brandmerk in meubels
Stickers

Doordachte slogans

Wat doe je wanneer de klant eigenlijk heel erg veel verschillende dingen wil communiceren? Zeggen dat hij er één moet kiezen? Juist, volgens het boekje wel, maar soms kom je daar echt niet onderuit, omdat hij simpelweg echt een te divers aanbod heeft.

Voor Van Der Loo Hoveniers pakte we dat slim samen, door uit te gaan van één slogan met een basis en variërende toevoegingen.

Zo werd 'Groen Genieten' bedacht en doorvertaald naar 'Bijzonder Groen Genieten', voor de algemene communicatie. "Doordacht Groen Genieten" voor zijn slimme tuin meubilair en 'Zakelijk Groen Genieten' voor zijn aanbod voor bedrijven. Deze aanpak bleek ook heel geschikt voor veel meer toepassingen.

We doen het samen

Illustratie van Judith
Judith
Eigenaar / Creative Director
Illustratie van Marcel
Marcel
Animator
Illustratie van Lars
Lars
Grafisch vormgever
Illustratie van Kirsten
Kirsten
Copywriter
Illustratie van Bram
Bram
Grafisch vormgever
Illustratie van Sandy
Sandy
Grafisch vormgever
Meer over ons