Van Grootel Adviesbureau

Branding Webdesign

Over hoe een geel poedertje een wereldmerk werd. Toen Suzan een jaartje geleden bij me aanklopte vertelde ze heel enthousiast dat zij met twee collega’s een revolutionair product aan het ontwikkelen waren. Omdat het volgens hun veel beter kon hadden ze de koppen bij elkaar gestoken. Voor Cellics heeft Admosfeer meegedacht met de naam, ontwikkelde Admosfeer de huisstijl, en payoff.

Van Grootel Adviesbureau

Branding Webdesign

...laat uw geld generaties overleven.

Website als glijbaan naar klanten

Bij een website draait het altijd om het beantwoorden aan de vraag van je klant. Hij/zij is op zoek. Hij/zij wil zijn antwoord dat heb jij!  Zo ook bij van Grootel, we kleden alles uit tot de essentie! Benoemde die, gaven de knoppen een duidelijke wens mee en creëerde zo een mooie glijbaan voor zijn klanten, recht in Jan Willems schoot.

Campagne visuals

Een huisstijl en merkbeleving draait om onderscheidendheid! Het vertalen van wie je bent en wat je doet. Jan Willem is een creatieve geest, dat wilde ik pakken in een creatieve uiting die wel direct aangeeft in welke hoek hij opereert. En de essentie aangeeft van zijn drie vakgebieden. Zo zijn de origamibelastingbrieven geboren. Nooit gedacht, dat je zo blij kon worden van een blauwe envelop?

Drie maakt een campagne

Huisstijl
Logo en beeldmerk
Campagne beelden
Webdesign
Advertenties

Prettige samenwerking. Fijne mensen!

Jan Willem van Grootel

Eigenaar

We doen het samen

Illustratie van Judith
Judith
Eigenaar / Creative Director
Illustratie van Marcel
Marcel
Animator
Illustratie van Lars
Lars
Grafisch vormgever
Illustratie van Kirsten
Kirsten
Copywriter
Illustratie van Bram
Bram
Grafisch vormgever
Illustratie van Sandy
Sandy
Grafisch vormgever
Meer over ons