Waterschap Aa en Maas

Strategie Branding

Over hoe een geel poedertje een wereldmerk werd. Toen Suzan een jaartje geleden bij me aanklopte vertelde ze heel enthousiast dat zij met twee collega’s een revolutionair product aan het ontwikkelen waren. Omdat het volgens hun veel beter kon hadden ze de koppen bij elkaar gestoken. Voor Cellics heeft Admosfeer meegedacht met de naam, ontwikkelde Admosfeer de huisstijl, en payoff.

Waterschap Aa en Maas

Strategie Branding

Wie weet wat waterschap doet? Dat bleek een lastige vraag. Zoveel mooie diensten, waar niemand omheen kan en toch zo onzichtbaar. Daar mochten we gelukkig aanpakken.

Visuele stijl voor herkenbaarheid

Huisstijl, slogan/payoff
Onderscheidende grafische elementen

Huisstijl inclusief handboek

Corporate stijl met verschillende pijlers
Huisstijlhandboek
Briefpapier
Narrowcasting
Vlaggen
Stationary

Doorontwikkeling huisstijl

Bouwborden
Vlaggen
Belettering

We doen het samen

Illustratie van Judith
Judith
Eigenaar / Creative Director
Illustratie van Marcel
Marcel
Animator
Illustratie van Lars
Lars
Grafisch vormgever
Illustratie van Kirsten
Kirsten
Copywriter
Illustratie van Bram
Bram
Grafisch vormgever
Illustratie van Sandy
Sandy
Grafisch vormgever
Meer over ons